Visszatérítési és visszaküldési szabályzat

Kiszállítás

A Mirada Dancewear Webáruházban megrendelt termékeket jelenleg Magyarország területén szállítjuk házhoz. A kiszállítási díj összegét a vásárló fizeti, a kiválasztott kiszállítási mód függvényében. Ez a kiválasztott termékek árához adódik a megrendelés véglegesítése során. A szállítási határidő a rendeléstől számított 5-7 munkanap.

A megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt-n keresztül adjuk fel, PostaPontra vagy Csomagautomatába kiszállítva. Ez igazán kényelmes lehet, mivel akkor mész a csomagodért, amikor neked időd van rá, és nem kell otthon várnod a futárt. Az értesítéstől számított 2 munkanapon belül vehetők át a csomagok az automatán. Ha mégsem sikerült a csomagodért menni, akkor az automatából egy közeli postára viszik át, ahol további 5-10 munkanap áll rendelkezésre, hogy a csomagot átvehesd.

Kérjük, átvételkor ellenőrizd a küldemény sértetlenségét. Amennyiben valamilyen sérülést tapasztalsz, jelezd!

Szavatosság, árucsere, elállás

  • Szavatosság
  • Csere vagy elállás
  • Visszaküldés menete
  • Tévedésből leadott megrendelés

Szavatosság

Szavatossági igény a vásárlást követő 2 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás a vásárláskor már meglévő gyári hibából keletkezett. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időszakában a Webshop ügyfélszolgálat kezeli.  A vásárlástól számított első 1 évben a termékeket a kereskedő vizsgálja meg, az esetlegesen szükségessé váló külső szakvéleményt a Webshop ügyfélszolgálat szerzi be. 1 éven túl, de a 2 éven belül pedig a fogyasztónak szükséges a terméket bevizsgáltatni és arról külső szakvéleményt kérni, melyet a területileg illetékes járási hivatalnál vagy egy független szakértői cégnél tud megtenni. A szavatossági igény elfogadása esetén a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel javítást, cserét, pénzvisszafizetést (ebben a sorrendben) – lehetőség szerint 15 napon belül – biztosítunk.

A Webáruházunkban forgalmazott termékeknél alapvető követelmény a magas minőségre való törekvés. Ha valamely nálunk vásárolt termékünkkel kapcsolatban mégis valamilyen minőségi problémát tapasztalnál, kérjük, minden esetben vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a miradadancewear@gmail.hu e-mail címen, a hiba rövid leírásával és az arról készült fotó csatolásával.

A szavatossági igényről minden esetben jegyzőkönyvet kell készíteni és a Webshop ügyfélszolgálatra visszajuttatni.

Ehhez az alábbi linken elérhető űrlap letöltése és kitöltése szükséges:

Kérjük minden megjelölt mezőt tölts ki, nyomtasd ki a dokumentumot és írd alá a megjelölt helyen. A kitöltött és aláírt dokumentumot mellékeld a visszaküldött termék mellé.

Munkatársaink mindent meg fognak tenni a probléma rendezésének érdekében. Amennyiben úgy érzed, hogy panaszod nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhatsz:

IV. Kerület Újpest Önkormányzata


1041 Budapest, István út 14.

Tel: +36 1 231 3101

IV. Kerület Újpest Önkormányzata

Jegyzői Titkárság

1041 Budapest, István út 14.

Tel: +36 1 231 3101

Budapesti Kereskedelmi és Ipari Kamara mellett működő Békéltető Testület

1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Tel: (06 1)  214 1826

Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet

1088 Budapest, József krt. 6.

Tel: (06 1) 459 4800

Csere vagy elállás

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a megrendelésedtől, a megrendelt áruk átvételének napjától számított 30 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhatsz. Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, mintát, vagy akár teljesen más terméket választanál, lehetőséged van a terméket kicserélni 30 naptári napon belül.

Visszaküldés menete

Kérjük, küldd vissza a terméket a visszáru űrlappal postai úton, vagy bármely futárszolgálattal a következő címre: 1041 Budapest Rózsa utca 46. 1. emelet 6. ajtó. A termék személyes átadására nincs lehetőség, a visszaküldés költsége téged terhel. Csak eredeti, saját csomagolásában visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte és elektronikus számla) munkatársunk ellenőrzi.

Amennyiben az áru a fenti feltételeknek megfelel, elállás esetén az ellenértékét legkésőbb az áru visszaérkezését követő 15 munkanapon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni a Webshop ügyfélszolgálatnak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt.

Amennyiben a termékről felbontás után a kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatod.

Tévedésből leadott megrendelés

Ha a megrendelésed véletlenül vagy tévedésből adtad le, vagy a megrendelés véglegesítése után vett észre bármilyen hibát, de a postázás még nem történt meg, a rendelést ügyfélszolgálatunkon ingyenesen lemondhatod.